....:::Ne kete faqe do te informoheni per lajmet me te reja nga bota dhe gjithashtu do te gjeni programe, lojra dhe antiviruse te ndryshme. Gjithashtu per cdo kerkese qe keni mund te na shkruani ne faqen tone ne facebook qe e gjeni ne anen e djathte te blogut :::.... Ndihme per kompjuterin tuaj: Kush shikon më shumë video online?

Friday, December 23, 2011

Kush shikon më shumë video online?

Kush shikon më shumë video online Kush shikon më shumë video online?
Analizat nga kompania e statistikave comScore tregojnë se Kanadaja dhe Shtetet e Bashkuara të Amerikës shikojnë më shumë video online se vëndet e tjera të botës. Në Kanada, një person shikon rreth 303 video në muaj, kurse në SHBA rreth 286. Ata të Mbretërisë të Bashkuar shikojnë rreth 268, kurse ata të Turqisë dhe Gjermanisë janë të barazuar me rreth 250 video në muaj.

No comments:

Post a Comment